توصیه هایی کلیدی در مصرف آبمیوه ها


توصیه هایی مفید برای مصرف آبمیوه ها

نوشیدن آبمیوه هایی چون آب سیب، گلابی و انگور در صبح، موجب عملکرد بهینه دستگاه گوارش می شود.

مصرف آبمیوه در صبح زود علاوه بر تقویت و عملکرد بهینه دستگاه گوارش، موجب جذب مواد مغذی در بدن و احساس شادابی می شود.

آب میوه بسیار خوشمزه ، گلابی ، سیب

فواید مصرف آب سیب

قبل از وعده های غذایی از آبمیوه ها و سبزیجاتی مثل پرتقال و گوجه فرنگی نباید استفاده کرد چون مواد تند وتیز آنها با ترکیب اسید معده موجب بروز فشار و دردهای گوارشی می شوند.

مصرف پرتقال با معده خالی موجب ریفلاکس و استفراغ می شود. مصرف آبمیوه هایی چون انبه، آناناس و پرتقال بعد از وعده های غذایی، به خصوص مصرف آناناس که سرشار از پروتئین است به هضم پروتئین کمک و موجب بهبود فرایند گوارش می شود.

میوه شیرین گلابی ، سیب ، آبمیوه های مفید

میوه های مفید برای دستگاه گوارش 

همچنین آنزیم انبه، به گوارش پروتئین گوشت کمک و از زخم معده جلوگیری و نیز آب پرتقال با افزایش آنزیمها، گوارش چربی ها را تسریع می کند.

در ضمن نوشیدن آبمیوه بعد از شام اصلا توصیه نمی شود زیرا قند آبمیوه ها با جذب کالری بیشتر زمینه ساز بروز چاقی می شوند.

فیبر بالای آبمیوه ها سبب پر شدن معده و روده ،کندی عمل گوارش و بی نظمی در خواب می شوند.

توصیه هایی کلیدی در مصرف آبمیوه ها

[ منبع این خبر سایت نمناک می باشد. ]

در صورتی که در خبر منتشر شده تخلفی مشاهده میکنید و یا نیاز به ارتباط با مسئول سایت جوونی | جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا دارید روی این قسمت کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار منتشر شده

تبلیغات

دانلود سریال خارجی

دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم و سریال