طرز تهیه ریزوتو فارو با قارچ


farro-risotto-with-mushrooms

یک پیمانه از دانه‌های فارو می‌تواند 220 کالری، 2 گرم چربی،47 گرم کربوهیدرات، 5گرم فیبر و 8 گرم پروتئین برای بدن فراهم کند. همچنین این دانه‌ها دارای مقادیر مناسبی از آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین A و ویتامین E بوده و سرشار از مواد معدنی همچون آهن و منیزیم است.

برای 6 نفر زمان آماده سازی:10 دقیقه زمان پخت: 40 دقیقه زمان شروع تا اتمام کار: کمتر از یک ساعت

مواد لازم:

یک پیمانه دانه فارو (باید حداقل دو ساعت خیس بخورد) دو قاشق چایخوری روغن دو عدد موسیر خرد شده 283 گرم قارچ خرد شده یک چهارم پیمانه پنیر پارمسان چهار پیمانه آب سبزیجات

طرز تهیه:

1.ابتدا دانه‌های فارو را به مدت دو ساعت در آب خیس کنید . سپس از آب خارج کنید و بشویید.

2.در یک تابه‌ی بزرگ، یک قاشق چایخوری روغن را در حرارت متوسط گرم کنید و سپس موسیر، قارچ وکمی نمک به آن اضافه کنید.به مدت 10 دقیقه حرارت دهید و سپس آویشن را روی آن بریزید و کنار بگذارید.

3.در یک ماهی‌تابه‌ی متوسط، باقی مانده روغن را بریزید و روی حرارت متوسط گرم کنید و سپس فاروها را به آن بیفزایید . به مدت یک الی دو دقیقه بپزید .

4.در یک ظرف جداگانه، آب سبزیجات را بریزید تا آهسته به جوش بیاید .

5.فاروها را به آب سبزیجات اضافه کنید و اجازه دهید خوب مواد را جذب کند.

6.سپس مواد قبلی یعنی قارچ‌ها را اضافه نمایید . در نهایت پنیر پارمسان را بیفزایید .

7.می‌توانید غذای خود را با نمک و یا فلفل سرو کنید .

نئوپان ضد آب راین

[ منبع این خبر سایت آلامتو می باشد. ]

در صورتی که در خبر منتشر شده تخلفی مشاهده میکنید و یا نیاز به ارتباط با مسئول سایت جوونی | جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا دارید روی این قسمت کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار منتشر شده

تبلیغات

دانلود سریال خارجی

دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم و سریال