استخدام کارشناس اموراداری دریک شرکت معتبر


یک شرکت معتبر صنعتی جهت تکمیل پرسنل خود در بخش پروژه و پشتیبانی در دفتر تهران، از واجدین شرایط با مشخصات ذیل دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس اموراداری دارای مدرک تحصیلی: لیسانس مرتبط آشنا به امور دبیرخانه، آرشیو اسناد و مدارک ، بیمه و منشی گری برای واحد منابع انسانی و پشتیبانی تسلط به نرم افزار های Word،Excel،PowerPoint،Access مسلط به تایپ فارسی و انگلیسی حداقل ۵ سال سابقه کار مرتبط در شرکت های بزرگ مسلط به زبان انگلیسی خانم خوش برخورد، با انگیزه ، پر انرژی و دارای روابط عمومی خوب

علاقه مندان می توانند در خواست خود را با ذکر ردیف وعنوان شغلی موردنظر، به همراه خلاصه ای از سوابق تحصیلی و تجربی خود را حداکثر تا تاریخ ۹۵/۰۷/۳۰ از طریق پست الکترونیک به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند .

آیا مطمئنید که رزومه شما حرفه‌ای ترین و جذاب ترین رزومه برای این کارفرما است؟ کلیک کنید...‬

آدرس ایمیل: hrd9507@gmail.com

[ منبع این خبر سایت ای استخدام می باشد. ]

در صورتی که در خبر منتشر شده تخلفی مشاهده میکنید و یا نیاز به ارتباط با مسئول سایت جوونی | جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا دارید روی این قسمت کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار منتشر شده

تبلیغات

دانلود سریال خارجی

دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم و سریال