پاسخگویی به ۱۰ هزار تماس مردمی در مرکز سامد هرمزگان


با دیگران به اشتراک بگذارید

پاسخگویی به ۱۰ هزار تماس مردمی در مرکز سامد هرمزگان

معاون ارتباطات مردمی و سامد دفتر بازرسی استانداری هرمزگان نقل کرد: کارشناسان مرکز سامد استان هرمزگان در ۶ ماهه اول سال ۹۵ ، پاسخگوی ۱۰ هزار تماس مردمی از طریق تلفن ۱۱۱ بوده‌اند.

تصویر و عکس   پاسخگویی به ۱۰ هزار تماس مردمی در مرکز سامد هرمزگان

به گزارش سرزه به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، محمدرضا پاکروان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح عملکرد مرکز سامد استان هرمزگان در ۶ ماهه اول سال ۹۵ اظهارداشت: مرکز سامد به عنوان یک ساختار توانمند عملاً بستر وسیعی جهت دریافت شکایات، انتقادات، پیشنهادات و ایده های مردمی و نیز رسیدگی و پاسخگویی به آنها را با رعایت صرفه جویی در هزینه های وقتی و مالی فراهم کرده است.

وی ادامه داد: یکی از مجاری سامانه یکپارچه ارتباط مردمان با دولت (سامد) درسراسرکشو سامانه تلفنی ۱۱۱ است که مردمان شریف هرمزگان در هر نقطه از استان قادر هستند پیشنهادات، انتقادات، گزارشات، نقشها و ایده ها، شکایات و درخواست های خود را با کارشناسان این سامانه مطرح و پیگیری کنند.

معاون ارتباطات مردمی و سامد دفتر بازرسی استانداری هرمزگان اضافه کرد: در واقع هدف از افتتاح این سامانه، افزایش مشارکت مردمی در نظارت همگانی و تقویت و تثبیت اعتماد مردمان به دولت، افزایش رضایت مردمان ازطریق ارتقاء کیفیت پاسخگویی دستگاه ها و سازمان ها، تمرکززدایی در رسیدگی به مطالبات مردمان، ایجاد هماهنگی، وحدت رویه و مدیریت یکپارچه امور ارتباطات مردمی، افزایش سرعت در رسیدگی با استفاده از سیستم سامد و ضریب نفوذ الکترونیکی ارتباطات مردمی در کشور است.

پاکروان با بیان اینکه کارشناسان مرکز سامد استان هرمزگان در شش ماهه اول سال ۹۵ ، پاسخگوی ۱۰ هزار تماس مردمی از طریق تلفن ۱۱۱ بوده اند، اظهارداشت: از این تعداد ۶ هزار و ۹۵۵ تماس مشاوره ثبت سامانه شده و ۳ هزار و ۴۵ تماس نیز مربوط به استعلام خواستهایی بود که از قبل در سامانه سامد به تصویب رسانده شده بودند.

وی نقل کرد: ۸۵۳ فقره از موارد به تصویب رسانده شده جهت بررسی و پاسخگویی به سیستم های مربوطه ارجاع شد و ماهیت موارد به تصویب رسانده شده نیز شامل درخواست، شکایت، نقد، توصیه، گزارش و تقدیر و تشکر بوده است.

معاون ارتباطات مردمی و سامد دفتر بازرسی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: سه موضوع در بر می داری بالاترین فراوانی که در شش ماهه اول سال در سامانه سامد استان به تصویب رسانده شده شامل درخواست تسهیلات قرض الحسنه، امکانات رفاهی و تفریحی روستاها و واگذاری مسکن مهر بوده است و پنج دستگاهی که بیشترین درخواست ها و شکایات در شش ماهه اول سال به آنان ارجاع شده شامل بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، صندوق کارآفرینی امید، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده است.

— لطفا نظر خود را در مورد سايت سرزه در انتهاي صفحه براي ما بنويسيد —

نگارش از : كتايون ب.

استان ها در بخش اخبار سايت سرزه

بیت انتخابی از دیوان حافظ :

چون آب روی لاله و گل فيض حسن توست
««« »»»
ای ابر لطف بر من خاکی ببار هم

پاسخگویی به ۱۰ هزار تماس مردمی در مرکز سامد هرمزگان

TT / 54 — TP / 13%

با دیگران به اشتراک بگذارید

[ منبع این خبر سایت سرزه می باشد. ]

در صورتی که در خبر منتشر شده تخلفی مشاهده میکنید و یا نیاز به ارتباط با مسئول سایت جوونی | جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا دارید روی این قسمت کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار منتشر شده

تبلیغات

دانلود سریال خارجی

دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم و سریال