نکته هایی برای مدیریت دلهره و استرس (۳ عکس)


با دیگران به اشتراک بگذارید

نکاتی برای مدیریت استرس

در وقت مواجه با استرس شدید شما نیاز به برنامه‌ای دارید که به شما یاری رساند. چیزهایی مانند ورزش یا مدیتیشن هردو برای شما خوب‌اند. این‌ها با آزادسازی عناصر مربوط به حس خوب در بدن مانند نیتریک اسید و مواد شیمیایی مغز به نام اندروفین ها باعث می‌شوند بتوانید استرس خود را مدیریت کنید.
وب سایت ۵۰۴۰: استرس زیادی قادر هست برای شما آزاردهنده باشد. برای مدیریت استرس بهتر است نکات زیر را مد نظر گرفته باشید.
تصویر و عکس شماره ۱ ⇩
تصویر و عکس نکاتی برای مدیریت استرس

تمرین تنفس

نفس بکشید، آن را نگه دارید، نگه دارید…حالا به آرامی نفستان را آزاد کنید. احساس خوب تری دارید؟ عالی است.

برنامه برای کاهش استرس

در وقت مواجه با استرس شدید شما نیاز به برنامه‌ای دارید که به شما یاری رساند. چیزهایی مانند ورزش یا مدیتیشن هردو برای شما خوب‌اند. این‌ها با آزادسازی عناصر مربوط به حس خوب در بدن مانند نیتریک اسید و مواد شیمیایی مغز به نام اندروفین ها باعث می‌شوند بتوانید استرس خود را مدیریت کنید.

تکیه بر دوستان

یکی ازعناصر حیاتی در کاهش پیامد منفی استرس داشتن روابط اجتماعی قوی است. پس با دیگران در رابطه باشید، خارج بشوید و ساعات نشاط را داشته باشید. این‌ها درمان‌های روحی استرس هستند.

تصویر و عکس شماره ۲ ⇩تصویر و عکس نکاتی برای مدیریت استرس

تقسیم کار بزرگ به کارهای کوچک‌تر

به مکان اندیشیدن در رابطه با عامل استرس به عنوان یک مانع غیرقابل عبور، آن را به کارهای کوچک‌تر قابل مدیریت تقسیم کنید. با این کار شما می‌توانید به موفقیت برسید.

فعالیت کنید

ما به شما توصیه می کتیم حتی پس از بازنشستگی بازهم راهی برای فعالیت کردن یابید، حتی کارهای خیر یا داوطلبانه. این به شما کمک می‌کند از نظر روحی و جسمانی فعال بمانید، در زندگی هدف داشته و روابط اجتماعی قوی برای مدیریت استرس داشته باشید.

افزودن یک موجود در زندگی

دو عامل می‌توانند استرس در خانه‌ی شما را کاهش دهند: گیاهان و جانداران خانگی. گیاهان همچنین میزان عفونت در خانه را کم کرده و برای بیماری فشارخون مفیدند. افرادی که پس از یک حمله‌ی قلبی برای خود حیوان خانگی خریده‌اند میزان سکته‌ی دوم در آن‌ها به شدت کاهش داده شده است، خصوصاً کسانی که با حیوان خود به پیاده‌روی می روند.

تصویر و عکس شماره ۳ ⇩تصویر و عکس نکاتی برای مدیریت استرس

برنامه داشته باشید

بخشی از زندگی که باعث استرس زیاد ما می‌شود نامشخص بودن آن است. به همین علت ترافیک، معضلات کامپیوتر و اتفاقات این‌چنینی می‌توانند برای شما وحشتناک باشند. از آنجایی که بیشتر زندگی غیرقابل‌پیش‌بینی است بهتر است برای خود برنامه‌ای داشته و تمامی مسئولیت‌های خود را مطابق آن دنبال کنید. نگاشتن همه چیز روی کاغذ بهتر از به هم ریزش ذهن با کارهای زیاد است.

–لطفا نظر خود را در مورد سايت سرزه در بخش نظر بنويسيد–

گردآورنده : بينا ح.

تازه های سلامت و پزشکی در بخش سلامت سايت سرزه

بیت انتخابی از دیوان حافظ :

عفت الدار بعد عافيه
««« »»»
فاسالوا حالها عن الاطلال

نکته هایی برای مدیریت دلهره و استرس (۳ عکس)

TT / 66 — TP / 15%

با دیگران به اشتراک بگذارید

[ منبع این خبر سایت سرزه می باشد. ]

در صورتی که در خبر منتشر شده تخلفی مشاهده میکنید و یا نیاز به ارتباط با مسئول سایت جوونی | جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا دارید روی این قسمت کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

تبلیغات