۴ تکنیک عجیب برای ازدیاد انرژی اندام آدمیزاد


با دیگران به اشتراک بگذارید

۴ روش شگفت انگیز برای افزایش انرژی بدن انسان

روش های افزایش انرژی بدن

همه ما برخی مواقع احساس می کنیم که انرژی خود را تقریبا به طور کامل از دست داده ایم. شما امکان می دارد روز خود را قوی و شاداب آغاز کنید اما در میانه روز احساس کنید ادامه فعالیت ها دیگر برای شما امکان پذیر نیست.

خستگی شرایطی است که همه ما مییازماییم اما با انتخاب کردن برخی اقدام های پایه قادر هستیم بار دیگر باتری های کم توان خود را شارژ کنیم. برای آشنایی با این روش ها در ادامه همراه ما باشید.

۱. آهنگ حرکت خود را تنظیم کنید

اگر فردی فعال و زرنگ هستید، احتمالا به انجام بدون وقفه فعالیت های خود علاقه دارید اما خوب تر است ریسک نکرده و خود را از انجام فعالیت های بیش از اندازه دور نگه دارید. به عنوان مثال، به مکان آن که کل انرژی بدن خود را طی دو ساعت به کار برید، آن را بین انجام وظایف روزانه از صبح تا شب تقسیم کنید، در شرایطی که بین آنها از استراحت کافی و قول های غذایی نیز بهره می برید.

۲. به پیاده روی بروید یا چرت بزنید

هنگامی که احساس می کنید انرژی خود را از دست داده اید هیچ چیزی به اندازه یک چرت نیروبخش رضایت بخش نیست. با این وجود، اگر با خواب شبانه خود مشکل دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که چرت زدن قادر هست شرایط بی استراحت کنی را وخیم‌تر سازد. اگر با چنین معضلی مواجه هستید به مکان چرت زدن قادر هستید به پیاده روی بروید. نیازی نیست مدت زمان زیادی را به پیاده روی اختصاص دهید. اگر با مشکل بی استراحت کنی دست و پنجه نرم نمی کنید نیز قادر هستید از چرتی ۲۰ تا ۳۰ دقیقه ای صفا بکنید.

۳. بهره گیری از مکمل ها را کنار قرار بدهید

امکان می دارد چیزهایی درباره مکمل های تقویت کننده انرژی یا ضد سالخوردگی شنیده باشید اما خوب تر است چندان خود را درگیر مصرف این مواد نکنید زیرا در بسیاری موارد مدرکی درباره کارآمد بودن آنها وجود ندارد.

DHEA: DHEA هورمونی است که به طور طبیعی در بدن انسان تولید می شود و امکان ساخت آن در آزمایشگاه از مواد شیمیایی پیدا شده در سیب زمینی شیرین وحشی و سویا نیز وجود دارد. هیچ مدرکی وجود ندارد که DHEA خاصیتی قرار می داری برای افزایش انرژی داشته باشد و همچنان در برابر پیامد جانبی آن نیز نشانه پرسش وجود دارد.

آهن: آهن وقتی انرژی شما را زیاد میکند که با کمبود آن در بدن خود مواجه باشید. کمبود آهن از طریق امتحان خون مشخص می شود. در غیر این صورت، نیازی به دریافت آهن ندارید و مصرف بیش از اندازه آن نیز قادر هست مضر باشد.

ویتامین های گروه B: درست که ویتامین های B (B1، B2، B6، B12) به بدن در تبدیل مواد غذایی به انرژی و تامین سوخت نکته نیاز سلول ها یاری میرسانند اما دریافت بیش از اندازه ویتامین های B تاثیری در شارژ شگفت انگیز سلول ها ندارد.

۴. سوخت نکته نیاز بدن خود را عاقلانه تامین کنید

یک شیرینی بزرگ قادر هست مقدار قابل توجهی کالری وارد بدن شما کند اما بدن انسان به سوخت و ساز سریع‌تر آنها تمایل دارد. از این رو، امکان می دارد با افت قند خون و خستگی مواجه شوید. شما با مصرف پروتئین های بدون چربی و کربوهیدارت های تصفیه نشده قادر هستید سطح پایدارتری از انرژی را برای بدن خود تامین کنید. مصرف ماست کم چرب به همراه مقداری آجیل، کشمش و عسل را امتحان کنید. قول های غذایی روزانه خود را کنار نزنید. به دلیل داشته باشید، بدن شما نیازمند مقدار مشخصی از کالری برای ارائه عملکرد عالی در طول روز است.

عصر کشورمان

[ منبع این خبر سایت سرزه می باشد. ]

در صورتی که در خبر منتشر شده تخلفی مشاهده میکنید و یا نیاز به ارتباط با مسئول سایت جوونی | جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا دارید روی این قسمت کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار منتشر شده

تبلیغات

دانلود سریال خارجی

دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم و سریال