مشتری عزیز به سمت من بیا!


با دیگران به اشتراک بگذارید

مشتری عزیز به سمت من بیا!

Inbound Marketing روشی از بازاریابی و به فروش رسان اینترنتی است که به ترغیب کاربران توجه کرده و از طریق به‌کارگیری آن، مشتری به سمت کسب‌وکار شما جذب می‌شود.
وب‌سایت شنبه – محمدرضا وکیلیان:
تصویر و عکس مشتری  عزیز به سمت من بیا!
مارکتینگ آهن‌ربایی!

Inbound Marketing روشی از بازاریابی و به فروش رسان اینترنتی است که به ترغیب کاربران توجه کرده و از طریق به‌کارگیری آن، مشتری به سمت کسب‌وکار شما جذب می‌شود.

قرار بدهید ببینیم مشتری با استارت‌آپ شما چگونه روبه‌رو می‌شود. فرض کنیم یک عطرفروشی آنلاین راه‌انداخته‌اید. هیچ‌کس شما را نمی‌شناسد و مشتریان‌تان در این مرحله غریبه‌اند (Strangers). از طریق ابزارهایی که در ادامه می‌آید کاری کنید این غریبه‌ها به وب‌سایت شما سر بزنند (Visitors). جدید این اول ماجراست. اصلی این است که چگونه بتوانید این بازدیدکننده را درگیر وب‌سایت خود کنید (Leads) تا وب‌سایت ما را رصد کند و اتفاق تهیه کرد رقم بخورد (Customers) و در نهایت او را وفادار به مارک خود کنید (Promoters)؛ به‌طوری که حتی بعدا در جمع دوستانش حرف مارک شما را بزند! این دقیقا کار اینباندمارکتینگ است: رویکردی محتوامحور که یک بازدیدکننده متداولی را به مارک جذب و تبدیل به یک مشتری وفادار می‌کند!
تمام این پروسه در چهار مرحله عمده اتفاق می‌افتد:
۱.Attract (مرحله جذب؛ تبدیل کاربرغریبه به بازدیدکننده): با استفاده دقیق از ابزارهایی مثل بلاگ، شبکه‌های اجتماعی، کی‌وردهای گوگل‌پسند و تبلیغات اکرانی می‌توانید پیام عمده مارک خود را در غالب محتوا به کاربران غریبه منتقل بکنید و مورد اصلی، کیفیت محتوا و منتقل کردن با سرعت پیغام شماست! مثلا تبلیغات اکرانی کمپین فستیوال تابستانی فروشگاه عطرتان را انتخاب بکنید که در چندین بلاگ فشن به تصویر کشیده شده و یک کاربر غریبه آن را می‌بیند.
۲. CONVERT (مرحله تبدیل: تبدیل بازدیدکننده به رصدکننده): انتخاب دکمه دعوت CTA خوب در تبلیغات‌تان (مثلا دریافت کد تخفیف فستیوال). در این مرحله با استفاده دقیق و انتخاب محتوای عالی برای فرم‌ها، دکمه‌های دعوت و Landing Pages کمپین بازرگانی می‌توانید بازدیدکننده‌ها را به وب‌سایت خود هدایت کنید.
۳. CLOSE (مرحله به فروش رسان؛ تبدیل بازدیدکننده به مشتری) : بازدیدکننده را با رابطه اثرگذار به مشتری مبدل کنید. از اینجای کار باید هدفمند و با شناخت دقیق، سراغ هر یک از کاربران بروید و با ایمیل‌مارکتینگ، تدوین روند کاری و سناریوی قسمت به فروش رسان، آن‌ها را جذب دستگاه خود کنید؛ فقط مراقب باشید تبدیل به اسپمر نشوید.
۴.Delight (مرحله لذت؛ تبدیل مشتری به یک وفادار مارک): زمانی بسته عطر به دست مشتری‌تان رسید، کارتان به پایان رسانده نشده؛ با شبکه‌های اجتماعی، دکمه‌های دعوت هوشمندتر و ایمیل‌های ترغیبی، هم آن‌ها را به مارک خود به سوی خود کشید تا مشتریان وفادار شوند.
ایمیل‌مارکتینگ؛ کم هزینه و تأثیرگذار

۶۲ درصد از ایمیل‌ها، توصیه خوبی برای کاربران خود ندارند و به‌عبارتی به هدف خود نمی‌رسند. اما یک ایمیل خوب، بازده بازگشت سرمایه ROI بسیار بالاتری دارد، زیرا اگر تیتر موضوع ایمیل دقیق برگزیده شود و نوشته آن برای کاربر شخصی‌سازی شده باشد، نرخ کلیک CTR آن هم بالاتر است.

______________________

تهیه و تدوین : آزادمهر چ.

کار و زندگی در بخش خانه و خانواده سايت سرزه

بیت انتخابی از دیوان حافظ :

گر چه بر واعظ شهر اين سخن آسان نشود
««« »»»
تا ريا ورزد و سالوس مسلمان نشود

مشتری عزیز به سمت من بیا!

TT / 80 — TP / 17%

با دیگران به اشتراک بگذارید

[ منبع این خبر سایت سرزه می باشد. ]

در صورتی که در خبر منتشر شده تخلفی مشاهده میکنید و یا نیاز به ارتباط با مسئول سایت جوونی | جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا دارید روی این قسمت کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار منتشر شده

تبلیغات

دانلود سریال خارجی

دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم و سریال