۵ مسیر ساده برای افت دلهره و استرس از آبمیوه خوردن تا ترانه سرودن!


با دیگران به اشتراک بگذارید

۵ راه ساده برای کاهش استرس از آبمیوه خوردن تا آواز خواندن!


تصویر و عکس 5 راه ساده برای کاهش استرس از آبمیوه خوردن تا ترانه سرودن!

محققان روش های ساده ای برای کاهش استرس میشناسانند. در ادامه به معرفی ۵ راه ساده برای کاهش استرس توجه میکنیم.

راه های ساده برای کاهش استرس

استرس در جهان امروز بسیار شایع شده است، مربوط به سن و سال خاصی هم نمی شود و بسیاری از افراد آن را مییازمایند.
استرس اغلب به واسطه شغل های خسته کننده، عادات بد غذاخوردن و ناپاکی هوا به وجود مییاید، اما روش های ساده ای وجود دارد که می شود استرس را با انجام آنها کم کرد.

اصلی ترین روش برای کاهش استرس تحول در شیوه زندگی است که برخی از آنها در ذیل عنوان شده است:


داشتن استراحت کن کافی

یکی از خوب ترین روش های کاهش استرس، استراحت کن کافی است. استراحت کن کافی به مدت هفت تا هشت ساعت در روز، منجر به استراحت ذهن می شود و در کاهش استرس نقش می دارد.

پیاده روی

پیاده روی خوب ترین و ساده ترین نوع ورزش در دسترس است که در تناسب اندام و سالم ماندن تاثیر بسیاری دارد.

مدیتیشن

انجام مدیتیشن در روز به مدت ۲۰ دقیقه برای کاهش استرس مفید است

مصرف آب میوه

مصرف آب میوه تاثیر بسیاری در تندرستی و کاهش استرس دارد، البته پیشنهاد داده میشود که از آب میوه های طبیعی بهره گرفته شود.
محققان بیان کردند: آشامیدن مقادیر زیاد از نوشیدنی های حاوی ویتامین C مانند آب پرتقال مدد زیادی در مدیریت استرس می کند که این موضوع به خاطر کاهش سطح هورمون استرس مانند کورتیزول است.

با صدای بلند بخوانید

هر وقتی که احساس استرس کردید، برای رهایی از فشارهای روحی ترانه بسرایید. این عمل به شما احساس نشاط می دهد و در کاهش استرس هم نقش بسیاری دارد.

[ منبع این خبر سایت سرزه می باشد. ]

در صورتی که در خبر منتشر شده تخلفی مشاهده میکنید و یا نیاز به ارتباط با مسئول سایت جوونی | جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا دارید روی این قسمت کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار منتشر شده

تبلیغات

دانلود سریال خارجی

دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم و سریال