اثر بکهام و هارت برای ویدیو بازرگانی اچ اند ام


با دیگران به اشتراک بگذارید

تأثیر بکهام و هارت برای کلیپ تبلیغاتی اچ اند ام

حضور چهره‌های سرشناس سینمایی و یا ورزشی در یک کلیپ بازرگانی می‌تواند تأثیر زیادی روی مخاطبان خود قرار بدهد و راهکار فوق، یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های بازرگانی به‌شمار می‌رود که بسیاری از مارک های معتبر دنیا از آن استفاده می‌کنند.
وب‌سایت شنبه: حضور چهره‌های سرشناس سینمایی و یا ورزشی در یک کلیپ بازرگانی می‌تواند تأثیر زیادی روی مخاطبان خود قرار بدهد و راهکار فوق، یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های بازرگانی به‌شمار می‌رود که بسیاری از مارک های معتبر دنیا از آن استفاده می‌کنند.
تصویر و عکس تأثیر بکهام و هارت برای کلیپ بازرگانی اچ اند ام
اخیرا برند اچ‌اندام (H&M)که یکی از مارک های سرشناس خرده‌فروشی لباس در سطح دنیا به‌شمار می‌رود، در اقدامی خلاق، یک کلیپ کمدی بازرگانی ساخته است که دو چهره سرشناس سینمایی و ورزشی در آن ایفای نقش می‌کنند؛ کوین هارت، که یکی از چهره‌های شناخته‌شده سینمایی محسوب می‌شود و سوژه بیشتر کارهایش کمدی بوده و دیوید بکهام، که یک فوتبالیست برجسته به‌شمار می‌رود و برای اکثر مردمان دنیا شناخته شده است.
آنچه در کلیپ مذکور حائز اهمیت است، جنبه بالای کمدی آن است، به‌طوری که در آغاز کلیپ، مدیر برنامه‌های بکهام تلفنی به او می‌گوید که کوین هارت قرار است مدتی قبل او بیاید تا بتواند نقش او را در فیلم‌هایش بازی کند و این درحالی است که هنوز، بکهام از شوک این خبر بیرون نیامده، هارت در کنارش قرار گرفته و صمیمانه او را در آغوش می‌گیرد.
در ادامه کلیپ مذکور، این دو شخصیت را می‌بینیم که با پوشش برند اچ‌اند‌ام، در کنار یکدیگر قرار گرفته و هارت سعی در تقلید حرکات بکهام دارد؛ روند مذکور تقریبا تا پایان کلیپ با وضعیتی طنزگونه ادامه می‌یابد و در نهایت نیز موفقیت هارت را در بازی کردن نقش بکهام از طریق مدیر برنامه‌هایش، گوشزد می‌کند.
کلیپ مذکور از چندین خصیصه اصلی برای ارائه یک تبلیغ خلاق برای محصولات اچ‌اند‌ام برخوردار است؛ نخست این که دو شخصیت دوست داشتنی و قابل استناد مردمان در آن ایفای نقش کرده و همین مسئله باعث جذب مخاطبان بسیاری به‌سوی آن می‌شود، از طرفی صبغه طنزآمیز کلیپ مذکور نیز تا حد زیادی مخاطبان را به نگاه کردن آن و یا حتی به‌اشتراک‌گذاری آن متمایل خواهد کرد.
همچنین پوشش واحدی که این دو شخصیت در مراحل گوناگون کلیپ دارند نیز بر تأثیرگذاری دیداری برند اچ‌اند‌ام بی‌تأثیر نیست و چشم مخاطبان را با محصولات این برند، بیشتر مأنوس می کند.
شایان ذکر است که از دیگر استراتژی‌های بازرگانی که در ادامه انتشار کلیپ مذکور بوجود آمده، اقدامی است که دیوید بکهام در صفحه اینستاگرام خود به انجام رسانده و تصاویر خودش و هارت را با لباس‌هایی که در کلیپ بر تن داشته‌اند، گذاشته است که این اقدام نیز به‌نوبه خود، تأثیر زیادی بر مخاطبان خواهد داشت و خصوصا طرفداران بکهام را بیشتر به‌سمت بهره گیری از محصولات اچ‌اند‌ام، ترغیب خواهد کرد.

————————————-

مطلب از : سايه ض.

کار و زندگی در بخش خانه و خانواده سايت سرزه

بیت انتخابی از دیوان حافظ :

گريه شام و سحر شکر که ضايع نگشت
««« »»»
قطره باران ما گوهر يک دانه شد

اثر بکهام و هارت برای ویدیو بازرگانی اچ اند ام

TT / 58 — TP / 13%

با دیگران به اشتراک بگذارید

[ منبع این خبر سایت سرزه می باشد. ]

در صورتی که در خبر منتشر شده تخلفی مشاهده میکنید و یا نیاز به ارتباط با مسئول سایت جوونی | جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا دارید روی این قسمت کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار منتشر شده

تبلیغات

دانلود سریال خارجی

دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم و سریال