دسترسی آزاد به اطلاعات شهرداری تهران برای همه شهروندان


دسترسی آزاد به اطلاعات شهرداری تهران برای همه شهروندان

خبرگزاری فارس: دسترسی آزاد به اطلاعات شهرداری تهران بزرگ برای همه شهروندان

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران بزرگ نقل کرد: دسترسی آزاد به اطلاعات شهرداری تهران بزرگ برای همه شهروندان و تمجید دقیق حقوق شهروندی از جمله سازوکارهای مورد نیاز جهت تکریم ارباب رجوع است.

سرزه به نقل از خبر گزاری فارس خبر می دهد، سید جعفر تشکری هاشمی در نشست ستاد سبک تکریم ارباب رجوع شهرداری تهران بزرگ که با حضور سرپرست سازمان بارزسی، سرپرست حراست کل و جمعی از مدیران و نمایندگان حوزه های گوناگون شهرداری تهران بزرگ به انجام رسانده شده بود، اضافه کرد: در موضوع تغییر اداری، تکریم ارباب رجوع از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی نقل کرد: فلسفه حضوری سازمان ها، ادارات و مؤسسات، پاسخگویی به احتیاج های مخاطبان است و لذا فرآیند انجام کار، باید به گونه ای باشد که ارباب رجوع، نسبت به سازمانی که به آن مراجعه می کند، احساس رضایتمندی داشته باشد.

وی با اظهار اینکه سرعت ، دقت و صحت در ارائه خدمات و کیفیت انجام خدمات از اصلیترین شاخص های رضایتمندی است، تصریح کرد: تمامی همکاران، تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک فریضه و فرهنگ سازمانی نشات گرفته از فرهنگ دینی سرلوحه کار خود گذارند

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران بزرگ با اشاره به اهمیت فراهم نمودن مقدمات ضروری برای اجرای سبک تکریم ارباب رجوع نقل کرد: دسترسی آزاد به اطلاعات شهرداری تهران بزرگ برای همه شهروندان، تمجید دقیق حقوق شهروندی، فراهم نمودن ابزار کار و فعالیت، تعلیم کارکنان و سنجش مداوم از جمله ساز و کارهای مورد نیاز جهت اجرای این سبک است.

وی لزوم تحقق این مهم را در چهارچوب مشارکت و تشریک مساعی تمامی کارکنان مورد تأکید گذاشت و اضافه کرد: در صورت نبود دستیابی به نتیجه موردعلاقه، به یقین باید در جهت حل و فصل انها با جدیت اقدام کنیم.

تشکری هاشمی با اظهار اینکه ما کارکنان تکلیف داریم در انجام وظایف و وظایف خود از هیچ اقدامی جهت حل معضل مردمان دریغ نورزیم، تصریح کرد: رضایت ارباب رجوع، هدف اصلی سازمانی ما است و به منظور نیل به این هدف، باید فرآیند انجام کارها را آسانتر، کوتاه تر و شفاف تر کنیم.

تشکری هاشمی با تأکید بر لزوم برگزاری جلسات هفتگی ستادهای تکریم ارباب رجوع در نواحی، سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران بزرگ نقل کرد: در این جلسات باید روش های اجرایی به منظور پیشرفت و اصلاح روش های ارائه خدمات به شهروندان، خبر دهی از نحوه ارائه این خدمات و نظارت بر حسن رفتار کارکنان بخش های اجرایی در هر ناحیه، سازمان و شرکت، مورد موضوع و تبادل نگاه قرار گیرند.

وی با تأکید بر اینکه تمامی کارکنان موظف به رعایت و اجرای مصوبات ستاد سبک تکریم ارباب رجوع هستند از دبیران ستادهای سبک تکریم ارباب رجوع درخواست تا با توجه به اینکه در این سبک، تمامی مدیران و کارکنان ، نسبت به وارد شدن جدی به امور مربوط به ارباب رجوع مسئول هستند، نسبت به تحکیم و تقویت این ستادها با جدیت اقدام شود.

 بنا بر این گزارش، ابراهیم تولایی دبیر ستاد مناسب سبک تکریم ارباب رجوع شهرداری تهران بزرگ نیز گزارشی از اقداماتی که تا کنون در شهرداری تهران بزرگ صورت گرفته، ارائه کرد و نقل کرد: ارزیابی های دوره ای این سبک در سازمان‌ها، شرکت ها و نواحی شهرداری تهران بزرگ، باعث شده تا همکاران به صورت جدی در حوزه اجرا وارد شدن کنند.

— ضمن تشکر از حسن انتخاب شما، لطفا با نظرات خود به ما در پيشرفت خدمات به شما کمک کنيد —

نگارش از : فروغ ی.

اجتماعی در بخش اخبار سايت سرزه

بیت انتخابی از دیوان حافظ :

ز دور باده به جان راحتی رسان ساقی
««« »»»
که رنج خاطرم از جور دور گردون است

دسترسی آزاد به اطلاعات شهرداری تهران برای همه شهروندان

TT / 109 — TP / 21%

با دیگران به اشتراک بگذارید

[ منبع این خبر سایت سرزه می باشد. ]

در صورتی که در خبر منتشر شده تخلفی مشاهده میکنید و یا نیاز به ارتباط با مسئول سایت جوونی | جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا دارید روی این قسمت کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار منتشر شده

تبلیغات

دانلود سریال خارجی

دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم و سریال