راهکارهای پیشگیری از کسالت در مسافرت (۲ عکس)


راهکارهای جلوگیری از بیماری در سفر

روش های پیش گیری از مریضی در سفر، را برای شما عزیزان و کاربران محترم نشریه گذاشته ایم , با نشریه همراه باشید.

تصویر و عکس شماره ۱ ⇩

تصویر و عکس روش های پیش گیری از مریضی در سفر

روش های پیش گیری از مریضی در سفر

۱.مراکز بهداشتی محل را جستجو کنید

پیش از اینکه مقصد خود را معلوم کنید، درباره مراکز مهار و جلو گیری مریضی آن محل پژوهش کنید. سایت های مربوطه اطلاعات کافی در اختیار شما میگذارند، به عنوان مثال چنانچه واکسن ویژه ای نیاز داشته باشید، قادر هستید پیش از سفر بزنید و خود را کاملا تهیه کنید.

۲.آب بیاشامید

یکی از اصلی ترین علل مریضی، کم آبی اندام است. سردرد، عصبانیت، خستگی، گیجی و غیره قادر هست علت بر هیدراته نبودن اندام باشد. فقط حواس تان باشد که خود آب هم قادر هست آلاینده هایی را در بر داشته باشد بنابراین سعی کنید آن را تازه بیاشامید و بطری های آب مهر و موم شده را خریداری کنید.

۳.از نگاه کنی تان حفاظت کنید

بیشتر باکتری های از طریق نگاه کنی به اندام تان وارد می شوند بنابراین سعی کنید هر از چندین گهگاهی نگاه کنی خود را با اسپری های ویژه نگاه کنی بشویید و آن را تمییز نگه دارید. محصولات ضد باکتری شبیه به نئوسپورین قادر هست در این راه به شما یاری رساند. این مواد با مرطوب نگهداشتن نگاه کنی، از وارد شدن باکتری های زیان آور به دستگاه اندام تان پیش گیری می کند.

۴.از ضد عفونی کننده بهره گیرید

یکی از راههایی که منجر به مریضی می شود، جرم های روی دست شماست. در سفر شما چیزهای زیادی را لمس می کنید و تقریبا به انجام نرساندن این کار غیر امکان می دارد. باکتری و ویروس ها قادر هستند تا ۳ روز روی اشیا زنده بمانند، بنابراین ضد عفونی کردن دست هایتان خوب ترین و راحتترین روش است.

دستمال های مرطوب هم قادر هستند در این راه به شما یاری رسانند. به کمک آن قادر هستید وسایلی شبیه به ریموت مهار تلویزیون اطاق هتل، کلید اطاق، گوشی تلفن و بسیاری از لوازم دیگری را که پر از جرم هستند، تمییز کنید.

۵.استراحت بکنید

یکی از اتفاق هایی که برای شما در سفر می افتد، کم خوابی است که نتایج بدی برای اندام تان دارد. کم خوابی نه تنها باعث دلهره روحی و فیزیکی شما می شود بلکه به دستگاه مطمئنی اندام تان نیز زیان می رساند. بنابراین هنگامی که به سفر می روید، حداقل ۶ ساعت در شب استراحت بکنید.

تصویر و عکس شماره ۲ ⇩تصویر و عکس روش های پیش گیری از مریضی در سفر

۶.مواظب خوراکی هایی که می خورید، باشید

یکی از خوشیهای سفر آزمودن غذاخوریهای و غذاهای تازه و مکانی است. چنانچه چه این کار را به شما ارائه میدهیم اما باید مواظب باشید. یکی از چیزهایی که باید به آن توحه کنید، پاکیزگی است. به عنوان مثال چنانچه می خواهید غذاهای خیابانی را تست کنید، از تمییزی فرا زمینی که غذا در آن تهیه شده، اطمینان حاصل کنید.

۷.چای سبز بیاشامید

تغییرات محیطی قادر هست بر دستگاه مطمئنی اندام شما اثر قرار بدهد اما شما قادر هستید با مصرف مواد ویژه ای آن را همچنان قوی نگهدارید. داروهایی بدین منظور حضور دارد اما چنانچه درپی راههای نرمال هستید چای سبز و چای زنجبیل را به شما ارائه میدهیم. میوه ها را نیز به رژیم خوراکی ای خود افزایید. مرکبات و توت ها خوب ترین دوستان شما در سفر هستند.

۸.برخی قرص ها را همراه با داشته باشید

همراه با داشتن داروهایی شبیه به آسپرین، ضد حساسیت آلرژیک، شربت سرفه و برودت خوردگی و آنتاسید در سفر لازم است. یادتان نرود چنانچه قرص ویژه ای نیز به کار میبرید، آنها را هم همراه با داشته باشید زیرا از یاد بردن آنها نتایج بدی برای اندام تان در بر خواهد داشت.

****************

تهیه شده توسط: كيانا ی.

دانستنی های سفر در بخش گردشگری سايت سرزه

بیت انتخابی از دیوان حافظ :

يا رب آن زاهد خودبين که بجز عيب نديد
««« »»»
دود آهيش در آيينه ادراک انداز

راهکارهای پیشگیری از کسالت در مسافرت (۲ عکس)

TT / 218 — TP / 37%

با دیگران به اشتراک بگذارید

[ منبع این خبر سایت سرزه می باشد. ]

در صورتی که در خبر منتشر شده تخلفی مشاهده میکنید و یا نیاز به ارتباط با مسئول سایت جوونی | جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا دارید روی این قسمت کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار منتشر شده

تبلیغات

دانلود سریال خارجی

دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم و سریال