اولین دیدار با لینکلن کانتیننتال ۲۰۱۷ (۸ عکس)


نخستین ملاقات با لینکلن کانتیننتال ۲۰۱۷

زمان، برخوردی بی‌رحمانه با برخی شرکت‌ها دارد. آن‌هایی که درک درستی از زمان ندارند. شبیه به لینکلن که وقتی شرکتی بسیار معتبر در ساخت خودروهای فانتزی به شمار می‌رفت و سپس در دام رکود افتاد. این در حالی بود که بسیاری از معماران خودروهای فانتزی، اهمیت زمان را دریافتند و خود را با شرایط جدید وفق دادند. اکنون اما لینکلن می‌خواهد به گذشته پرافتخار خود بازگردد. همان گونه که کادیلاک برای چنین اتفاقی می‌کوشد. پس زمان آن آمده که لینکلن‌هایی را با هویت مستقل شاهد باشیم. نه فوردهای تحول نمایان کرده شده‌ای با نرخ بالاتر که تنها اشخاص سن دار را به سوی خود جذب می‌کنند.

تصویر و عکس شماره ۱ ⇩

تصویر و عکس   اولین دیدار با لینکلن کانتیننتال 2017

تصویر و عکس شماره ۲ ⇩تصویر و عکس   اولین دیدار با لینکلن کانتیننتال 2017

کانتیننتال، نامی است که یادآور اوج خودروهای فانتزی لینکلن است. این نام ما را به سال ۱۹۵۶ می‌برد. اما باید در شکل و فرم با ویژگی‌های به روز و متعلق به سال ۲۰۱۷ هماهنگ شود. کانتیننتال جدید، زبان دیزاین جدید لینکلن را نیز به اکران می‌گذارد. هرچند در ابتدا خرده بسیاری به آن گرفته شد و دیزاین آن را کپی بی‌شرمانه و خجالت‌آوری از بنتلی و همچنین جگوار آگاهی داشتند. اما فورد ابایی از کپی کردن ایده‌های خوب و گیرا ندارد و همان زمان که مالک استون مارتین شد به سرعت جلوپنجره منحصر به فرد آن را به نفع خود مصادره کرد تا حتی در ماشین هایی چون فیستا نیز شاهد این طرح باشیم.

تصویر و عکس شماره ۳ ⇩تصویر و عکس   اولین دیدار با لینکلن کانتیننتال 2017

لینکلن با نسل جدید کانتیننتال، جلوپنجره نامدار خود با تیغه‌های عمودی را کنار قرار داده است. چراغ‌های جلو نیز فرم بینظیری دارند. هرچند کلیت آنها چیز تازه ای نیست. لینکلن همچنین روی جزئیاتی نظیر پایه آینه‌های جانبی هم تمرکز ویژه‌ای داشته اما نهایتاً نمی‌توان پختگی این طرح را با ماشین هایی چون بنتلی و جگوار مقایسه کرد. نکته دیگر حفظ چراغ‌های عقب همیشه محصولات اخیر لینکلن است. احتمالا این قسمت شما را به یاد انواع مختلف داج و هیوندای آزرا بیاندازد. متأسفانه به نظر می‌رسد که طراح از هر ماشینی، نقشی را برداشته و با هم مخلوط کرده است. این سنت برای ماشینی که بیشترین بازار آن در کشور چین است، چندان مکان تعجبی نخواهد داشت. با این حضور، کلکسیون کار، هماهنگ و خوشایند به نظر می‌رسد و اگه شباهت‌های آن را با سایر خودروها نادیده بگیریم، خودروی فانتزی و موقر را روبروی خود نگاه خواهیم کرد.

تصویر و عکس شماره ۴ ⇩تصویر و عکس   اولین دیدار با لینکلن کانتیننتال 2017

یکی از نوآوری‌های خاص این خودرو که مستقیماً از ورژن کانسپت آن به ورژن محصولی راه یافته، دستگیره ابتکار آمیز درب‌ها است که به مکان قرارگیری روی بدنه، به روی زه پایین پنجره‌ها منتقل شده‌اند. تجهیزات مدرن خودرو حتی پیش از سوار شدن کار خود را شروع می‌کنند. به گونه‌ای که با نزدیک شده به خودرو، چراغ مربوط به دستگیره روشن شده و با لمس دستگیره، درب به نرمی و آرامی گشوده شده و به صورت نرم و بی سروصدا هم بسته می‌شود. گشودن درب از درون هم تنها احتیاج به فشار یک دکمه دارد. صندلی‌های جلو در ۳۰ حالت و حالت قابل تنظیم می‌باشند. احتمالا این مقدار هم بیش از اندازه به چشم بیاید. گاهی تطبیق‌پذیری بی‌نهایت نیز تضمین کننده به دست آوردن خوب ترین موقعیت ارگونومی نیست.

تصویر و عکس شماره ۵ ⇩تصویر و عکس   اولین دیدار با لینکلن کانتیننتال 2017

علاوه بر این دستگاه صوتی با ۱۹ بلندگو نیز بسیار فراتر از انتظار عمل می‌کند. با حضور کابینی فراخ و آسان، این خودرو بیشتر مکان عالی ای برای سرنشینان است تا راننده. محیط پای سرنشینان به طرز محسوسی در عقب بهتر از رقبای آن است. هرچند سقف شیشه‌ای کمی برای محیط سر در عقب ایجاد محدودیت نموده است. کیفیت مواد نکته استفاده نیز بالا و از جنسی جیر شبیه به و نرم است. خوشبختانه دستگاه مشغولی این خودرو معضلات دستگاه معمول فورد را ندارد و دستگاه توسعه یافته به‌روز شده‌ای برای ناوبری و دستگاه مشغولی با مهار صوتی و به همراه پد لمسی در آن مکان گرفته است.

تصویر و عکس شماره ۶ ⇩تصویر و عکس   اولین دیدار با لینکلن کانتیننتال 2017

دیزاین کابین مدرن و چشمگیر است. ترکیب رنگها موجب شادابی بیشتر و حفظ اشرافیت آن شده‌اند. لینکلن حتی سعی نموده تا از پیچیدگی‌ها نیز بکاهد و شمار دکمه‌ها را کم کند اما بازهم نسبت به انتظار ما مکان کار بیشتری در این زمینه دارد.

بیشتر خریداران کانتیننتال، به سراغ موتور ۶ سیلندر خورجینی ۲.۷ لیتری توربوشارژر می‌روند که نیروی آن به هر چهار چرخ منتقل می‌گردد. این موتور ۳۳۵ اسب بخار نیرو دارد اما به زودی موتور پرقدرت‌تری با قوای ۴۰۰ اسبی و حجم پیشرانه ۳.۰ لیتری با توربوشارژر دو غلو نیز ارائه خواهد شد. موتور ۳.۷ لیتری با تنفس نرمال نیز انتخاب سوم خواهد بود. همه این مدل‌ها با یک گیربکس شش سرعته خودکار جفت می‌شوند.

تصویر و عکس شماره ۷ ⇩تصویر و عکس   اولین دیدار با لینکلن کانتیننتال 2017

موتور ۴۰۰ اسبی نکته آزمون به درستی به گاز پاسخ نشان می‌دهد. این موتور پرقدرت با طنینی راضی کننده خودروی سنگین وزن را به حرکت در می‌آورد. کانتیننتال اکنون بالاترین خودروی لینکلن و پرچمدار محصولات آن محسوب می‌شود. بازار پر رونق و فانتزی دوست دار کشور چین می‌تواند فرصتی برای ظهور مجدد و خروج از حاشیه این شرکت خواهد بود. با حضور نرخ پایه ۴۵ هزار دلاری می‌توان نقل کرد که کانتیننتال انتخاب بسیار خوبی است. هرچند با پیشنهاد آپشن های بیشتر نرخ آن به ۸۰ هزار دلار هم خواهد رسید که در این زمان قطعاً از خود سؤال خواهید کرد که تهیه کرد آن نسبت به کادیلاک CT6، ولوو S90، مرسدس کلاس E و BMW سری ۵ یا لکسس GS به صرفه و معقولانه خواهد بود یا خیر.

تصویر و عکس شماره ۸ ⇩تصویر و عکس   اولین دیدار با لینکلن کانتیننتال 2017

– با نظرات خود به ما در پيشرفت خدمات به شما، يارى رسانيد –

نگارش : فرزين ی.

خودرو در بخش دانش و فناوری سايت سرزه

بیت انتخابی از دیوان حافظ :

آن که عمری شد که تا بيمارم از سودای او
««« »»»
گو نگاهی کن که پيش چشم شهلا ميرمت

اولین دیدار با لینکلن کانتیننتال ۲۰۱۷ (۸ عکس)

TT / 212 — TP / 24%

با دیگران به اشتراک بگذارید

[ منبع این خبر سایت سرزه می باشد. ]

در صورتی که در خبر منتشر شده تخلفی مشاهده میکنید و یا نیاز به ارتباط با مسئول سایت جوونی | جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا دارید روی این قسمت کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار منتشر شده

تبلیغات

دانلود سریال خارجی

دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم و سریال