فرمولی برای این که شب خواب خوبی داشته باشید و صبح راحت بلند شوید.


فرمولی برای این که شب خواب خوبی داشته باشید و صبح راحت بلند شوید.
مدت زمان خواندن۱ دقیقه

برای بعضی ها بلند شدن هنگام صبح کار بسیار سختی است.بعضی از مردم بیدار می شوند و به خود می گویند هنوز پنج دقیقه می توانند بخوابند، بعضی هم ساعت را برای یک ساعت دیگر تنظیم می کنند ولی بعضی از مردم بالافاصله و بدون هیچ مشکلی بیدار می شوند. کرگ بالانیتین یک بلاگ درباره غذای سالم و خوب خوابیدن می نویسد.او یک فرمول به نام “۰-۱-۲-۳-۱۰” ایجاد کرده است. به کمک این فرمول همه می توانند شب خواب کاملی داشته باشند و فردا با تمام انرژی بیدار شوند.

کرگ باور دارد خواب ایده آل در طی روز شروع می شود و به همین دلیل شما باید قبل از این که چراغ ها را خاموش کنید برای آن آماده شوید.اینجا ایده او را ارائه داده ایم.

 

فرمولی برای این که شب خواب خوبی داشته باشید و صبح راحت بلند شوید.1فرمولی برای این که شب خواب خوبی داشته باشید و صبح راحت بلند شوید.1

این زمانی است که شما نیاز دارید جریان خون خود را از محرک های کافئین دار تمیز کنید.پس شما نباید از این نقطه به بعد هیچ نوع چای ، کوکاکولا، نوشیدنی های انرژی زا،قهوه و یا شکلات بخورید.

فرمولی برای این که شب خواب خوبی داشته باشید و صبح راحت بلند شوید.2فرمولی برای این که شب خواب خوبی داشته باشید و صبح راحت بلند شوید.2

سه ساعت قبل از خواب چیزی نخورید.بدن شما انرژی بسیار زیادی برای هضم غذایی که دیر خورده اید، صرف می کند. اگر شما این کار را بکنید هنگام شب، وقتی که در خانه هستید و بعد از کارتان استراحت می کنید بدنتان با تمام قدرتش کار می کند و نتیجه اش این می شود که وقتی فردا از خواب بیدار می شوید حس می کنید بسیار خسته هستید.

فرمولی برای این که شب خواب خوبی داشته باشید و صبح راحت بلند شوید.3فرمولی برای این که شب خواب خوبی داشته باشید و صبح راحت بلند شوید.3

از این نقطه به بعد کار نکنید و حتی به کار هم فکر نکنید.آن را برای فردا بگذارید.

فرمولی برای این که شب خواب خوبی داشته باشید و صبح راحت بلند شوید 4فرمولی برای این که شب خواب خوبی داشته باشید و صبح راحت بلند شوید 4

از این نقطه به بعد به تلویزیون ، کامپیوتر و صفحه تلفن همراه نگاه نکنید.هر چقدر هم وسوسه شدید این کار را نکنید.اجازه دهید ذهن و چشم هایتان استراحت کنند.

فرمولی برای این که شب خواب خوبی داشته باشید و صبح راحت بلند شوید5فرمولی برای این که شب خواب خوبی داشته باشید و صبح راحت بلند شوید5

ساعت زنگدار خود را خاموش کنید و از جایتان به راحتی بلند شوید. در حالت خواب گرفتار نشوید .بالافاصله بعد از این که زنگ ساعت خود را خاموش کردید بلند شوید این به شما کمک می کند که این کار را به عادت تبدیل کنید.وقتی که ناچار هستید که حتما بلند شوید ده دقیقه بیشتر خوابیدن از خستگی شما کم نمی کند.

0
0

شاید به این مطالب هم علاقمند باشید:

بهترین تمرین برای نوع شکم شما
آشنایی با آداب باشگاه ورزشی
7 تاثیر ورزش پلانک برای بدن شما
11 منفعت چای سبز که شما درباره آن نمی دانید.
FacebookFacebookTwitterTwitterGoogle+Google+TelegramTelegramPinterestPinterestEmailEmailاگر خوشتان آمده به دوستتان نشان دهید
;!( function( w, d ) { 'use strict'; var ad = { user: "1474869221", width: 728, height: 90, id: 'anetwork-' + ~~( Math.random() * 999999 ) }, h = d.head || d.getElementsByTagName( 'head' )[ 0 ], s = location.protocol + '//static-cdn.anetwork.ir/aw/aw.js'; if ( typeof w.anetworkParams != 'object' ) w.anetworkParams = {}; d.write( '
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '' ); })( this, document );

[ منبع این خبر سایت فان و خنده می باشد. ]

در صورتی که در خبر منتشر شده تخلفی مشاهده میکنید و یا نیاز به ارتباط با مسئول سایت جوونی | جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا دارید روی این قسمت کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار منتشر شده

تبلیغات

دانلود سریال خارجی

دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم و سریال