چند ترکیب خوراکی موثر مخصوص ورزشکاران


قبل از اینکه به تمرین ورزشی مشغول شوید مراقب باشید همه نوع خوراکی میل نکنید و سعی کنید حواستان به کالری آن ها باشد برخی از خوردنی ها می توانند در تقویت عضلات و استخوان ها  به شما کمک کنند با ترکیب برخی از ساده ترین و مفید ترین خوردنی ها قادر خواهید بود بازدهی بهتری در حین تمرینات ورزشی داشته باشید سعی کنید از کربوهیدرات پیچیده و پروتئین های موثر در این زمینه کمک بگیرید .

بهترین تغذیه برای  قبل از تمرین شامل نوعی از کربوهیدرات پیچیده و پروتئین است .که به برخی از آنها در زیر اشاره کرده ام:

۱ عدد موز + ۱ لیوان شیر ساندویچ کوچکی از سینه مرغ یک سیب زمینی کوچک به همراه بروکلی بخارپز (۱ فنجان) جو دوسر (۱/۲ فنجان) به همراه توت‌ (۱ فنجان) ۲ عدد تخم مرغ آبپز + ۱ عدد سیب زمینی کوچک پخته نان جو + ۱ قاشق کوچک کره بادام زمینی پنیر کم چرب + گردو + نان جو

برای تقویت عضلات و استخوان:

5 عدد انجیر،یک لیوان شیر، بادام، نصف قاشق چایخوری کنجد را داخل میکسر چند ثانیه مخلوط کنید. سپس روی آن نصف قاشق چایخوری پودر دارچین بپاشید و میل کنید.

{هندوانه نیوز}چند ترکیب خوراکی موثر مخصوص ورزشکاران

ارسال شده در 15 آبان 1395 توسط خانم مطلبی با موضوع تغذیه

این مطلب در سایت "سلام دکتر" منتشر شده است.

[ منبع این خبر سایت سایر می باشد. ]

در صورتی که در خبر منتشر شده تخلفی مشاهده میکنید و یا نیاز به ارتباط با مسئول سایت جوونی | جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا دارید روی این قسمت کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

تبلیغات

دانلود سریال خارجی

دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم و سریال