۷ مسیر برای لاغری ۴/۵ کیلویی در عرض ۱ هفته!!


۷ راه برای کاهش وزن ۴/۵ کیلویی در عرض ۱ هفته!!


تصویر و عکس 7 راه برای کاهش وزن 4/5 کیلویی در عرض 1 هفته!!

کاهش وزن و چربی سوزاندن این روزها به یکی از بزرگترین معضلات در نگاه کن همه انسان ها مبدل شده است. ولی دیگر نگران نباشید چنانچه می خواهید در عرض فقط یک هفته وزن تان را کم کنید بهتر است خواندن این مقاله را از دست ندهید.

کاهش ۴/۵ کیلو وزن در عرض ۱ هفته

چنانچه شما می خواهید ۱۰ پوند (۴.۵ کیلوگرم) وزن در یک هفته از دست بدهید پس از آن شما باید به دنبال یک نقش نقش داشته باشید. این نقش برای مشتریانی خوب است که به دنبال از دست دادن با سرعت وزن پیش از یک رویداد مانند تعطیلات و یا گرفتن یک تصویر و عکس و آثار شگفتی آن هستند. چنانچه چه آن برای طولانی مدت ثابت نیست ولی این قادر هست شروع مسافرت برای از دست دادن وزن و ایجاد انگیزه در شما برای تغییرات بلند مدت پایدار باشد.

از دست دادن ۴.۵ کیلو در یک هفته امکان می دارد

در حالی که قطعاً از دست دادن ۴.۵ کیلو در یک هفته امکان می دارد چربی خالص بدن را نریزد. با توجه به کمبود کالری نکته نیاز برای سوزاندن هر پوند از چربی، سوزاندن ۱۰ پوند از چربی خالص بدن تنها در یک هفته به سادگی امکان پذیر نیست. با این حال، این به شما نمی گویند شما قادر نیستید وزن از دست بدهید و هنوز هم لاغر به چشم بیایید.

در حالی که مقدار زیادی از کاهش وزن قطعاً از چربی بدن است شما همچنین با از دست دادن آب زاید کاهش وزن خواهید داشت. این امر تا حدی به این دلیل است که باعث کاهش سطح انسولین شده و سبب خلاص شدن از کربوهیدرات های ذخیره متصل به آب می شود.

چنانچه چه بدن شما فقط قادر هست در حدود ۳۰۰ – ۵۰۰ گرم کربوهیدرات نگه داشته شده به فرم شناخته شده گلیکوژن را نگه دارد گلیکوژن نگه داشته شده در حدود سه برابر وزن آب را نگه می دارد.

کاهش سطح انسولین سبب بیرون ریزش سدیم از کلیه شما شده و منجر به کاهش احتباس آب می شود. همراه با کاهش وزن چربی و آب بدن شما نیز امکان می دارد مقداری از وزن را به خاطر کاهش ضایعات روده، غذای هضم نشده و فیبر در سیستم گوارش از دست بدهید.

در اینجا یک نقش ۷ مرحله ای که شما باید به منظور از دست دادن ۱۰ پوند در هفته دنبال کنید آورده می شود.

کربوهیدرات کمتر و پروتئین بدون چربی بیشتر بخورید

شما می توانید چند پوند با پیروی از یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات برای تنها چند روز از دست بدهند. در واقع، بسیاری از تحقیقات نمایان کرده است یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات یک راه بسیار موثر برای کاهش وزن و بهبود تندرست است. کاهش کوتاه مدت در مصرف کربوهیدرات همچنین می توانید وزن آب و نفخ را کم کند. علاوه بر این، مطمئن شوید که خوردن مقدار زیادی از پروتئین قادر هست به کاهش اشتها شما حتی بیشتر یاری رساند در حالی که سبب افزایش سوخت و ساز بدن شما می شود. همچنین در حالی که مصرف خود را از تخم مرغ، گوشت بدون چربی و ماهی را زیاد میکنید سعی کنید تمام کربوهیدرات نشاسته و قند را برای یک هفته حذف و یا به شدت کم کنید و این را با سبزیجات کم کربوهیدرات جایگزین کنید. یک رژیم کم کربوهیدرات را بشناسید.

غذاهای کامل بخورید و از غذاهای فراوری شده اجتناب کنید

هنگامی که شما در حال تلاش برای از دست دادن با سرعت وزن هستید خوردن یک رژیم غذایی ساده بر اساس غذاهای کامل قادر هست مفید باشد. این غذاها موجب سیری می شود و دریافت کالری کمتر بدون گرسنگی زیاد راحتتر می شود. در طول هفته، شما باید مطمئن شوید که بیشتر غذاهای کامل با مواد تشکیل دهنده تک بخورید. از بسیاری از غذاهایی که به شدت پردازش شده اجتناب کنید. خوردن پروتئین بدون چربی و سبزیجات کم کربوهیدرات بیشتر قادر هست شگفت انگیز رضایت بخش باشد حتی چنانچه شما کالری زیادی صاحب نشوید.

مصرف کالری خود را با رعایت این نکات کم کنید

کاهش مصرف کالری امکان می دارد اصلیترین عامل برای کاهش وزن باشد. چنانچه شما کالری کمتر از مقدار مصرفی نخورید سپس شما چربی بدن را از دست نمی دهید.

در اینجا چند راهنمایی ساده برای کاهش کالری دریافتی عبارتند از:

شمارش کالری : وزن و مقدار غذاهایی که می خورید را مد نظر گرفته باشید. استفاده از یک ابزار شمارش کالری برای پیگیری میزان کالری و مواد مغذی مصرفی مفید است.

تنها در قول های غذایی بخورید : همه تنقلات را کاهش و هیچ چیز پس از شام نخورید.

چاشنی ها را کنار زنید : کالری پرپشت چاشنی و سس را کنار زنید.

با سبزیجات خود را سیر کنید : بشقاب خود را با سبزیجات پر نمایید و کربوهیدرات نشاسته و چربی زاید را در هفته محدود کنید.

پروتئین بدون چربی برگزید : پروتئین کم چربی مانند مرغ و ماهی را برگزید.

کالری زیاد ننوشید : در عوض، آب، نوشیدنی های صفر کالری، چای یا قهوه را برگزید. باکلاس پروتئین یا پودرهای پروتئینی خوب است چنانچه شما آنها را به عنوان یک وعده غذایی به حساب آورید.

وزنه بلند کنید و سعی کنید با شدت بالا تمرین متناوب داشته باشید

ورزش یکی از خوب ترین راه ها برای سوزاندن چربی و بهبود ظاهر شما است. تمرین استقامتی مانند بلند کردن وزنه قادر هست به مقدار مشابه تمرینات هوازی منظم سبب کاهش وزن شود. همچنین به شما در افزودن و یا حفظ حجم عضلانی و قدرت یاری میرساند . تمرینات مقاومتی کامل نیز یک روش مناسب برای کاهش ذخیره کربوهیدرات و وزن آب بدن شما است که قادر هست به کاهش شدید وزن منجر شود. بلند کردن وزنه همچنین می توانید از سوخت و ساز و سطح هورمون بدن شما که اغلب در رژیم لاغری کاهش کشف میکند محافظت می کند. وزنه برداری، قادر هست به سرعت ذخیره کربوهیدرات عضلانی را کم کند و همچنین سبب افزایش سایر جنبه های مهم از دست دادن وزن، مانند سوخت و ساز بدن و هورمونهای چربی سوز شود.

تمرین با وقفه و شدت بالا (HIIT) یکی دیگر از روش های تعلیمی بسیار نقش می دارد. تحقیقات نمایان میکند که ۵/۱۰ دقیقه از HIIT قادر هست به مزایای مشابه یا بیشتر برای تندرست و کاهش وزن پنج برابر ورزش منظم منجر شود. شما می توانید با HIIT سه تا چهار بار در هفته پس از تمرین و یا به عنوان بخشی از برنامه آموزش عادی خود به انجام رساند. انجام این کار با تلاش ۱۰۰٪ و یا با شدت بسیار اهمیتی می دارد. بیشتر دوهای سرعت نباید بیش از ۳۰ ثانیه زمان ببرد.

در خارج از ورزشگاه بدن را فعال نگهدارید

به منظور سوزاندن کالری زاید و از دست دادن وزن بیشتر، شما همچنین می توانید فعالیت های روزانه خود را زیاد میکند. در واقع، چطور فعال ماندن شما در طول روز، وقتی که شما ورزش نمی کنند نیز نقش بسیار اهمیتی می داری در کاهش وزن و اضافه وزن می‌ داری دارد. به عنوان مثال، تفاوت نگاه کن یک میز کار و یک کار با دست قادر هست تا ۱۰۰۰ کالری در روز محاسبه شود. این همانند ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه ورزش با شدت بالا است.

تحول در شیوه زندگی ساده مانند پیاده روی یا دوچرخه سواری، بهره گیری از پله، رفتن برای پیاده روی در خارج منزل، ایستادن بیشتر و یا حتی پاک کردن خانه قادر هست به شما یاری رساند تا مقدار زیادی از کالری را بسوزانید.

ناشتای متناوب یکی دیگر از راه های ساده برای کاهش وزن با سرعت است

روزه می گیری متناوب یکی دیگر از ابزار موثر و اثبات شده برای حذف چربی است. وقتی شما غذا خوردن را در یک محدوده وقتی کنار زنید آن نیروهای شما را برای جذب کالری کاهش می دهد. چنانچه شما در حال مخلوط روزه با ورزش هستید امکان می دارد انجام روزه در وقتهای گوناگون تمرین عاقلانه باشد.

از این نکات برای کاهش احتباس آب بهره گیرید

چند روش دیگر می توانید به شما یاری رساند تا وزن آب بدن را کم کنید و لاغر و سبک تر به چشم بیایید این ها شامل:

عصاره قاصدک بخورید : مکملی به نام عصاره قاصدک قادر هست به کاهش احتباس آب یاری رساند.

قهوه بیاشامید : قهوه یک منبع سالم از کافئین است. مطالعات نمایان میکند که کافئین قادر هست به شما یاری رساند تا چربی بیشتری بسوزانید و آب زاید را از دست بدهید.

نبود تحمل ها را کنار زنید : از خوردن چیزهایی که برای شما قابل تحمل نیستند مانند گلوتن یا لاکتوز اجتناب کنید زیرا قادر هست سبب احتباس آب بیش از حد و نفخ شود.

[ منبع این خبر سایت سرزه می باشد. ]

در صورتی که در خبر منتشر شده تخلفی مشاهده میکنید و یا نیاز به ارتباط با مسئول سایت جوونی | جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا دارید روی این قسمت کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

تبلیغات