۷ حالت یوگا بسیار موثر برای این که سینه هایی زیبا داشته باشید.


مدت زمان خواندن۱ دقیقه

بسیاری از خانم ها از شکل و سایز سینه های خود ناراضی هستند و این باعث می شود آن ها از پوشیدن لباس های خاصی احساس خجالت کنند به خصوص وقتی با استانداردهای امروزه آشنا می شوند.

ما مطمئن هستیم که همه می توانند بدنی که دوست دارند را برای خود بسازند.ما یک سری حالت های یوگا را جمع آوریم کرده ایم آن ها نه تنها شکل سینه ها را بهتر می کنند و حجم شش ها را افزایش می دهند بلکه باعث می شوند که فرد احساس قوی بودن و سلامت کند.

۱- حالت جنگجو

7 حالت یوگا بسیار موثر برای سینه های زیبا27 حالت یوگا بسیار موثر برای سینه های زیبا2

Virabhadrasana، یا حالت جنگجو، نه تنها باعث می شود که قدرت خود را احساس کنید بلکه باعث می شود قفسه سینه خود را باز کنید و آن را فعال و انعطاف پذیر کنید.

۱- پاهای خود را در موازات باهم بسیار باز کنید.

۲- پای چپتان را به سمت چپ ، ۹۰ درجه بچرخانید و پای راستتان را به طرف داخل.نفس خود را بیرون دهید و زانو چپتان را خم کنید.

۳- پای راستتان باید صاف باقی بماند. دست های خود را بلند کنید و آن را در خط شانه تان قرار دهید. سرتان را به سمت چپ بچرخانید و به مچ دست خود نگاه کنید.

۴- این عمل را ۷ تا ۱۰ بار انجام دهید، سپس همین کار را برای سمت راست انجام دهید.

۲- حالت مثلث

7 حالت یوگا بسیار موثر برای سینه های زیبا37 حالت یوگا بسیار موثر برای سینه های زیبا3

Trikonasana ، یا حالت مثلث باعث می شود که سینه خود را آزاد کنید و آن را قوی کنید ، ستون فقرات را بکشید ، و جریان خون خود را تقویت کنید.

۱- پاهای خود را بسیار باز کنید. پای چپ را ۹۰ درجه و پای راست را ۱۵ درجه بچرخانید.

۲- مچ پای چپ تان را با دست چپ لمس کنید ( با گذر زمان شما می توانید کف دست تان را بر روی زمین قرار دهید.) و دست راست خود را به طرف بالا بکشید تا دست هایتان یک خط صاف را تشکیل دهند. همچنین زانو ها و ستون فقرات خود را صاف نگه دارید.

۳- صورت خود را به طرف بالا بچرخانید و به انگشتان خود نگاه کنید. سپس این تمرین را برای سمت دیگر انجام دهید.

۳- حالت کبرا

7 حالت یوگا بسیار موثر برای سینه های زیبا47 حالت یوگا بسیار موثر برای سینه های زیبا4

Bhujangasana، یا حالت کبرا به افزایش حجم شش ها ، کشیده شدن ماهیچه های صدری و قوی شدن ماهیچه های شکمی شما کمک می کند و پوسچر شما را تقویت می کند.

۱- بر روی شکمتان بخوابید و نفس عمیقی بکشید.به آرامی قسمت سینه و شکم را بالا ببرید و قسمت پایینی بدنتان را هم زمان پایین نگه دارید. تعادل خود را بر روی دست ها و پاهایتان حفظ کنید.

۲- سر خود را بالا بگیرید و به بالا نگاه کنید.

۳- به آرامی نفس خود را بیرون بدهید و حالت اولیه را به خود بگیرید (حالت قبل از بلند کردن سینه و شکم) سعی کنید زمانی را که در این حالت می مانید را با هر تکرار بیشتر کنید.

۴- حالت کمان

7 حالت یوگا بسیار موثر برای سینه های زیبا57 حالت یوگا بسیار موثر برای سینه های زیبا5

Dhanurasana،یا حالت کمان به تمام کسانی که کمر درد دارند توصیه می شود. این تمرین کمک می کند تا ستون فقرات را بکشید و به زیبایی به سینه شما حالت می دهد.

۱- بر روی شکم خود بخوابید، نفس خود را بیرون بدهید ، زانو های خود را خم کنید ، و آن ها را از پشت تا سرتان بالا ببرید. سعی کنید با دست خود مچ پاهایتان را بگیرید.

۲- به آرامی نفس خود را دوباره بیرون دهید ، و پاها و دست هایتان را تا جایی که می توانید به طرف بالا بکشید. سینه و باسن شما باید از زمین بلند شود و شما باید تعادل خود را بر روی شکمتان حفظ کنید.

۳- سعی کنید برای ۳۰ ثانیه در این حالت بمانید.

۵- حالت چرخ

7 حالت یوگا بسیار موثر برای سینه های زیبا67 حالت یوگا بسیار موثر برای سینه های زیبا6

Chakrasana ، یا حالت چرخ ، به کشیدن سینه ، ستون فقرات و گردن کمک می کند ، خستگی را از بین می برد و سردرد ها را را درمان می کند.

۱- به پشت بخوابید ، پاهای خود را کمی بیشتر از عرض شانه باز کنید. سپس آن را به طرف کفل خود بکشید.

۲- دست های خود را در حالتی که کف دست تان پایین است و با انگشتتان به پشت خود اشاره می کنید بر پشت سر خود بگذارید.

۳- سعی کنید کاملا دست های خود را صاف کنید . برای ۳۰ ثانیه در این حالت بمانید.

۶- تعادل بر روی سر حمایت شده

7 حالت یوگا بسیار موثر برای سینه های زیبا77 حالت یوگا بسیار موثر برای سینه های زیبا7

Salamba Sirsasana ، یا تعادل بر روی سر حمایت شده ، برای رباط ها و ماهیچه های ستون فقرات و قفسه سینه کمک کننده است. این حرکت تنفس و جریان خون را تقویت می کند. ولی برای افراد با تجربه توصیه شده است:

۱- بر روی زانو ها خود بایستید و ساعد خود را بر روی زمین قرار دهید. انگشتان خود را در هم گره بزنید و یک کاسه به وجود آورید. سر خود را جوری قرار دهید که ته سرتان درون کاسه قرار گیرد.

۲- زانوهای خود را خم کنید، نفس خود را بیرون دهید و پاهایتان را از زمین بلند کنید.

۳- پاهای خود را به طرف بالا بکشید و به مدت ۳۰ ثانیه تا دو دقیقه با توجه به توانایی خود در این حالت بمانید .

۷- حالت شتر

7 حالت یوگا بسیار موثر برای سینه های زیبا17 حالت یوگا بسیار موثر برای سینه های زیبا1

Ustrasana، یا حالت شتر ، برای کمر درد بسیار موثر است و همچنین این حرکت حجم شش ها را افزایش می دهد و سینه را قوی می کند.

۱- بر روی زانو خو بایستید و پاها را کنار هم دیگر بکشید.

۲- آهسته به طرف عقب خم شوید و دست های خود را بر روی پاشنه قرار دهید. سپس کمر خود را قوس دهید و دنده های خود را بکشید. سر شما باید به طرف زمین کشیده شود.

۳- برای ۳۰ ثانیه در این حالت بمانید سپس به حالت اولیه برگردید.

0
0

شاید به این مطالب هم علاقمند باشید:

بهترین تمرین برای نوع شکم شما
چگونه خواب بهتری داشته باشیم
3 راه سریع و آسان برای شکل دادن چربی زیر بازو
فرمولی برای این که شب خواب خوبی داشته باشید و صبح راحت بلند شوید.
FacebookFacebookTwitterTwitterGoogle+Google+TelegramTelegramPinterestPinterestEmailEmailاگر خوشتان آمده به دوستتان نشان دهید

[ منبع این خبر سایت فان و خنده می باشد. ]

در صورتی که در خبر منتشر شده تخلفی مشاهده میکنید و یا نیاز به ارتباط با مسئول سایت جوونی | جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا دارید روی این قسمت کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار منتشر شده

تبلیغات

دانلود سریال خارجی

دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم و سریال